Dostawa

Darmowa dostawa
od 500zl netto

 

 

 

kontakt

KONSULTANCI
TEL. 501 142 032
TEL. 801 081 266
biuro@sklepoki.com.pl

 

ŁÓDŹ

TEL. +42 66 20 100
ul. Paradna 46 ( drugi wjazd od ul. Alei Matek Polskich )
93-345 Łódź

 

 

WARSZAWA

TEL. +22 299 11 12
ul. Al. Jerozolimskie 312 
05-820 Warszawa

https://www.pb.pl/egazele/laureaci-2018/

    +42 66 20 100 | +22 299 11 12  Konsultant +48 501 142 032 biuro@sklepoki.com.pl

DARMOWA DOSTAWA KURIEREM JUŻ OD 500zł netto

ROZWIĄZANIE DO KOMUNIKACJI WIZUALNEJ

call back

Wspieranie zachowania dystansu społecznego w organizacjach i przedsiębiorstwach za pomocą bezpłatnych* nośników i grafiki

Kilka miesięcy temu nie pomyślelibyśmy, że koncepcja dystansowania społecznego stanie się istotnym elementem codziennego życia. Jednak wymóg zachowania bezpiecznej odległości od innych osób w miejscach publicznych jest obecnie jedną z naszych głównych trosk, gdy wychodzimy z domu by potrenować, udać się w podróż lub wyjść do najbliższego sklepu w celu uzupełnienia artykułów spożywczych. 
 
W ramach zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19 Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca zachowanie co najmniej jednego metra od innych osób, ale rządy w całej Europie wdrożyły własne wytyczne, nierzadko zalecając nawet większą minimalną odległość, jak na przykład w Wielkiej Brytanii, gdzie odległość ta wynosi dwa metry.
 
Wprowadzenie tych zasad jest najbardziej widoczne w często odwiedzanych miejscach, takich jak sklepy spożywcze, supermarkety czy sklepy budowlane.. Są to jednocześnie miejsca, w których bardzo trudno jest zapewnić utrzymanie tej odległości. Sprzedawcy są tego świadomi. Oprócz zapewniania oznaczeń w sklepie, które mają odwodzić od robienia zakupów powodowanych nerwową atmosferą oraz informują o limitach zakupów i zmianach w godzinach otwarcia sklepu, a także o ograniczeniach liczby klientów przebywających w sklepie, muszą zrobić wszystko co jest w ich mocy, by klienci przestrzegali zasad zachowania dystansu społecznego. 
 
Ale nie tylko sprzedawcy detaliczni muszą myśleć o egzekwowaniu tych zasad. Inne organizacje, w tym szpitale, przychodnie i urzędy, również muszą respektować te reguły w swoich obiektach. Co więcej, nawet jeśli środki związane z blokadą kraju zostaną poluźnione, nadal istnieje duże prawdopodobieństwo, że dystansowanie społeczne pozostanie utrzymane przez kolejnych kilka tygodni, a potencjalnie nawet miesięcy. Dlatego też firmy, które ponownie otwierają działalność, muszą rozważyć sposoby zapewnienia zgodności z przepisami, przypominając swoim pracownikom i klientom o konieczności przestrzegania tych zasad. 
 
Walka z czasem
Naklejki podłogowe są idealnym rozwiązaniem, które pomaga zachować odpowiednią odległość między osobami w sklepach. Zazwyczaj są one używane do kierowania klientów w obrębie sklepów, tworzenia powitalnych wiadomości przy wejściach i podziękowań przy wyjściach, a także do uatrakcyjnienia powierzchni podłogi za pomocą przyciągających uwagę elementów graficznych. 
 
Naklejki podłogowe wyznaczające odległości między klientami nie są czymś, co sprzedawcy detaliczni lub inne przedsiębiorstwa mogą szybko i łatwo rozprowadzić – dotyczy to szczególnie marek sklepów oraz przedsiębiorstw posiadających rozległą sieć placówek, która w niektórych przypadkach może obejmować wiele krajów. 
 
Cały proces ich opracowania i wdrożenia jest czasochłonny: należy najpierw opracować zrozumiały i właściwy komunikat oraz dobrać odpowiedni do tego wzór, właściwy rozmiar i format, wybrać najlepszy materiał do danego zastosowania, pozyskać i zamówić nośniki, przetestować i przygotować wizualizacje w sklepie, i wreszcie wydrukować oraz rozesłać gotowe naklejki do każdej placówki. Nawet w przypadku outsourcingu tego procesu firmy i tak są uzależnione od harmonogramu dostawców zewnętrznych. Czas jest na wagę złota dla przedsiębiorstw, które muszą zapewnić bezpieczeństwo i dobre warunki dla swoich klientów i pracowników podczas pandemii, a jednocześnie utrzymać działalność w pełnym zakresie. 
 
Mając na uwadze trudności z wdrażaniem naklejek podłogowych zgodnych z zasadami zachowania dystansu społecznego, z jakimi borykają się organizacje sektora publicznego, sprzedawcy detaliczni i inne przedsiębiorstwa, firma OKI połączyła siły z Floralabels, by pomóc złagodzić nieco presję czasu i maksymalnie przyspieszyć ten proces. 
 
Pomoc w zasięgu ręki
Aby pomóc przedsiębiorcom i organizacjom w spełnieniu wymagań dotyczących naklejek podłogowych w czasie pandemii, firma OKI Europe oferuje bezpłatne* nośniki do naklejek podłogowych oraz grafiki do pobrania z komunikatami spełniającymi wytyczne dotyczące zachowania bezpiecznej odległości. Pozwoli to organizacjom skrócić czas potrzebny na wydrukowanie niezbędnych naklejek i umieszczenie ich na podłogach w szpitalach, aptekach, sklepach, organizacjach sektora publicznego, recepcjach biurowych, hotelach, miejscach ogólnodostępnych i wszędzie tam, gdzie jest to wymagane.
 
Bezpłatne projekty obejmują trzy formaty: samoprzylepny okrąg na podłogę i prostokątne banery podłogowe w dwóch rozmiarach, z których każdy ma do wyboru różne komunikaty. 
 
Okrąg podłogowy jest dostępny w arkuszach o wymiarach 285 × 285 mm i zawiera oznaczenia informujące o konieczności zachowania bezpiecznego odstępu dwóch metrów oraz wskazujące, gdzie klienci powinni stać w kolejce, by go zachować. Prostokątny baner podłogowy jest dostępny w rozmiarach 215 × 900 mm i 297 × 1320 mm. Dostępne wzory banera obejmują wyraźne przypomnienia o zachowaniu bezpiecznej odległości oraz o ochronie siebie i innych osób. 
Aby móc skorzystać z tych bezpłatnych* naklejek podłogowych, przedsiębiorstwa będą musiały uzyskać dostęp do drukarki, która umożliwia obsługę nośników, formatów i rozmiarów każdej naklejki. Każdy z tych formatów został przetestowany przy użyciu  wielokrotnie nagradzanych drukarek OKI do zastosowań w handlu detalicznym z serii C800 oraz tego samego trwałego, samoprzylepnego nośnika firmy Floralabels, który jest oferowany bezpłatnie*. 
 
Jesteśmy w tym razem
W miarę jak wspólnie przechodzimy przez ten trudny okres, każdy z nas musi zrobić wszystko, by zachować bezpieczeństwo i chronić innych. Nawet gdy kolejne kraje w całej Europie zaczynają znosić niektóre ograniczenia, nadal istnieje prawdopodobieństwo, że środki dystansowania społecznego pozostaną w mocy przez jakiś czas, a organizacje będą musiały szybko reagować, gdy po raz wtóry zmienią się wytyczne. Dostarczając bezpłatne* grafiki i nośniki organizacjom, które nadal działają w obecnych warunkach albo które muszą wdrożyć plany ponownego otwarcia, chcemy upewnić się, że robimy wszystko co w naszej mocy, by pomóc im powrócić do pracy i skupić się na tym, co jest dla nich najważniejsze – ochronie pracowników, klientów i gości. Pamiętajmy, że wszyscy jesteśmy w tym razem.
 
Chcesz otrzymać bezpłatny* pakiet nośników? Wystarczy poprosić, abyśmy oddzwonili. 
 
call back

 

 

*Regulamin 
1. W celu wsparcia jak największej liczby firm i organizacji, oferta jest ograniczona do 1 pudełka mediów na firmę lub organizację, według kolejności zgłoszeń, do wyczerpania zapasów.Zarówno komercyjne, jak i prywatne firmy i organizacje mogą ubiegać się o zestaw mediów do zachowania dystansu społecznego. Aby uczestniczyć e ofercie, Twoja siedziba (klienci komercyjni) lub stałe miejsce zamieszkania (klienci prywatni) musi znajdować się w Polsce.Aby skorzystać z tej bezpłatnej oferty, musisz mieć ukończone 18 lat.
2. Zestaw oferowanych bezpłatnych mediów jest odpowiedni do użytku tylko z drukarkami OKI z serii C800, z nimi został też przetestowany . OKI nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy wynikające z nośników lub projektów używanych z innymi drukarkami.OKI zastrzega sobie prawo do zmiany, rozszerzenia lub rozwiązania niniejszej oferty bezpłatnych mediów bez uprzedniego powiadomienia.
3. Ta oferta bezpłatnych mediów podlega wyłącznemu prawu i jurysdykcji Anglii i Walii.

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl