Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Niniejsza gwarancja jest udzielana przez OKI Systems (Polska) Sp. z o.o., ul. Domaniewska 42, 02-672 Warszawa ("OKI"). Niniejsza gwarancja nie narusza praw konsumenckich. Gwarancja udzielana na produkt jest niezbywalna. Oznacza to, że tylko pierwszy nabywca nowego produktu OKI: drukarki, faksu lub urządzenia wielofunkcyjnego („urządzenia”) ma prawo złożyć reklamację w ramach niniejszej gwarancji.
1.1 Co obejmuje gwarancja?
OKI gwarantuje, że nowe urządzenia będą wolne od usterek i wad materiałowych oraz uszkodzeń wynikających z eksploatacji. OKI dokona naprawy lub wymiany urządzenia według własnej decyzji. Gwarancja udzielana na produkt nie zapewnia klientowi jakichkolwiek praw do odstąpienia lub wycofania się z oryginalnej umowy sprzedaży zawartej ze sprzedawcą. Wszelkie naprawy gwarancyjne wykonywane będą dla klienta bezpłatnie. Jeśli podczas naprawy gwarancyjnej będą wymagały wymiany materiały eksploatacyjne, to klient zostanie obciążony rachunkiem proporcjonalnie do kwoty przeznaczonej na wymianę materiałów eksploatacyjnych, uwzględniającej poziom zużycia wymienionych materiałów.
1.2 Rozszerzona gwarancja
Po rejestracji urządzenia, OKI udziela klientowi 36-miesięcznej rozszerzonej gwarancji. Ważność gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu urządzenia przez klienta.
Klient powinien zachować dowód zakupu i przedstawić go na życzenie OKI. Gwarancja udzielana na produkt nie będzie przedłużana lub zmieniana przez jakiekolwiek komunikaty reklamowe, które mogą pojawiać się od czasu do czasu.
1.3 Oprogramowanie
Ta gwarancja nie ma zastosowania do oprogramowania.
1.4 Gdzie będzie miała miejsce naprawa?
Gdy okaże się, że klient ma prawo do naprawy gwarancyjnej, zostanie sprawdzone, czy procedura gwarancyjna może być wykonana na miejscu (gdzie urządzenie jest zainstalowane) lub czy będzie musiało być dostarczone do punktu naprawy w siedzibie serwisu.
1.5 Wyłączenia
Gwarancja udzielana na produkt jest ważna tylko wtedy, gdy klient korzysta z urządzenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. Rozszerzona gwarancja będzie nieważna, jeżeli:
I) urządzenie nie było obsługiwane prawidłowo
II) oprogramowanie, nośniki, części, akcesoria lub złącza nie było dostarczane przez OKI
III) klient korzysta z nie produkowanych przez OKI materiałów eksploatacyjnych
Jeśli urządzenie klienta nie jest objęte tą gwarancją, a klient nadal oczekuje naprawy, to zostanie on obciążony opłatą za wykonaną usługę.
Produkty Executive Series (ES) oraz drukarki wierszowe serii MX są wyłączone z oferty rozszerzonej gwarancji. Proszę skontaktować się z dostawcą serii ES i MX celem uzyskania dodatkowych informacji.
Aby uzyskać pełną listę produktów, które zostaną objęte przedłużoną gwarancją, prosimy wejść na stronę www.oki.pl.
1.6 Wymiana urządzenia
Jeśli konieczna jest wymiana urządzenia, to zostanie ono zamienione na nowe. Decyzja o wymianie będzie wyłączną decyzją Oki. Każde wymieniane urządzenie będzie albo takim samym lub lepszym modelem. Jeśli urządzenie jest wymieniane w ten sposób, to pozostały czas gwarancji zostanie przeniesiony na wymienione urządzenie. Jeżeli nie jest możliwe naprawienie lub wymiana urządzenia, to klient otrzyma pełny zwrot kosztów zakupu tego urządzenia.
OKI nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie koszty poniesione lub utraty przychodu albo zysków ze względu na "przestoje" urządzenia. Nie wpływa to na prawa ustawowe.
1.7 Rozstrzyganie sporów
OKI i klient zgadzają się, że wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszej gwarancji będą podlegały rozstrzygnięciu przez polskie sądy jako sądy wyłączne.